👈 فروشگاه فایل 👉

پرسشنامه ارائه ی یک مدل بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی

ارتباط با ما

... دانلود ...

پرسشنامه ارائه ی یک مدل بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی

دانلود پرسشنامه ارائه ی یک مدل بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد

مشخصات فایل

تعداد صفحات

4

حجم

0/11 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

دانلود پرسشنامه پایان نامه رشته مدیریت

پرسشنامه ارائه ی یک مدل بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی

* با قیمت دانشجویی، ارزان و مناسب :)-

* نوع فایل:     WORD ، قابل ویرایش با فرمت doc

*  بدون هیچ تگ و تبلیغات، قابلیت پرینت دارد

*** این فایل بصورت انحصاری برای فروشگاه فایلینا تولید شده و در هیچ جای دیگه ای بجز این فروشگاه پیدا نمی شود.

*** این پرسشنامه بر گرفته شده از پایان نامه تایید شده کارشناسی ارشد می باشد

***  پرسشنامه دارای 20 سوال است.

پرسش نامه زیر در راستای پژوهشی با عنوان ارائه ی یک مدل بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی  تهیه شده است. لذا با تخصیص زمان بطور دقیق آنرا تکمیل و به پژوهشگر ارائه دهید.

مقیاس طیف لیکرت:

کاملا موافقم موافقم نظری ندارم مخالفم کاملا مخالفم

پرسشنامه ای که در دست دارید درباره تحقیق پیرامون 

ارائه ی یک مدل بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی 

میباشد.با عنایت به اهمیت و ضرورت پژوهش در عرصه سازمان و بهبود اثر بخشی و کارایی واحد های مربوطه ،همکاری شما میتواند در فرایند تحقیق کار گشا باشد،لذا خواهشمند است با پاسخ دقیق به سوالات ،ما را در انجام این تحقیق یاری فرمایید.قبلا از همکاری شما متشکریم.لازم به توضیح است که پاسخ های شما نزد محقق محفوظ خواهد ماند و تنها در راستای تحقیق مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

دانشکده مدیریت

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد(A.M)

عنوان:

ارائه ی یک مدل بازاریابی مبتنی بر شبکه های اجتماعی

مقطع تحصیلی: کارشناسی ارشد

👇محصولات تصادفی👇

ادبیات نظری و پیشینه تجربی قیمت گذاری پاورپوینت تبليغات در بازاريابي بين المللي (فصل نهم کتاب بازاریابی بین المللی تألیف میرزا حسن حسینی) پرسشنامه بررسی نگرش مشتریان درباره حفظ رابطه با شرکت های مشاوره سرمایه گذاری امکان سنجی استقرار نظام مدیریت دانش در دانشگاه آزاد اسلامی پاورپوینت آموزش فوتبال